Declaratia administratorului

In conditiile globalizarii economiei mondiale si alinierii tarii noastre la cerintele Uniunii Europene, pe piata romaneasca s-a conturat tot mai mult necesitatea de a furniza produse si servicii de un inalt nivel calitativ, ca raspuns la cresterea exigentelor clientilor si a concurentei.
In acest sens , conducerea la cel mai inalt nivel, recunoaste si accepta responsabilitatile in cadrul reglementarilor privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale pentru asigurarea unor locuri de munca si a unui mediu de munca in conditii de securitate si sanatate, pentru toti angajatii sai
Politica privind sanatatea si securitatea ocupationale corelata cu politica in domeniul calitatii si mediului se va realiza prin functionarea eficienta a Sistemului de Management Integrat Calitate, Mediu si Sanatate si Securitate Ocupationale conceput si documentat in conformitate cu Standardele SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005 si SR OHSAS 18001:2008.
Pentru adaptarea rapidă la cerintele in continua schimbare, principiile şi elementele strategice în virtutea cărora este formulată Politica în domeniul calităţii, mediului şi sanatatii si securitatii ocupationale a SISU vizează în principal:

  • Obţinerea/menţinerea certificării Sistemului de Management Integrat Calitate, Mediu şi Sanatate si Securitate Ocupationale.
  • Creşterea prestigiului organizatiei şi construirea unei imagini de excelenţă.
  • SISU sa reprezinte un model de calitate în furnizarea de servicii private de pompieri, vanzare şi mentenanta autospeciale si echipamente psi, inclusiv aeroportuare si consultantă.
  • Cresterea capabilitatii tehnice a organizatiei, creşterea eficacităţii activităţilor interne – prin planificare şi organizare corespunzătoare şi asigurarea unui climat de înalt profesionalism.
  • Satisfacerea deplina a tuturor cerintelor si asteptarilor clientilor prin ofertarea de produse si prestarea de servicii la cele mai inalte standarde de calitate, în contextul protejării sănătăţii si securitatii angajaţilor noştri şi a mediului înconjurător.
  • Instruirea permanenta a personalului la toate nivelele ierarhice.
  • Luarea deciziilor referitoare la mediu, la produsele şi serviciile furnizate pe bază de fapte şi în conformitate cu cerinţele legislaţiei şi reglementărilor în vigoare.
  • Promovarea tehnologiilor performante şi ecologice în acelaşi timp.
  • Reducerea pierderilor materiale, ca formă de economisire a resurselor naturale şi financiare şi ca prevenire a riscurilor ecologice.
  • Reducerea cantităţii de deşeuri rezultate din activităţile proprii şi valorificarea eficace şi ecologică a deşeurilor recuperabile.
  • Conştientizarea şi motivarea întregului personal în vederea implicării active.
  • Crearea unor relaţii reciproc avantajoase cu furnizorii noştri, solicitându-le şi încurajându-i să crească nivelul calitativ şi ecologic al produselor.
  • Asigurarea conformarii depline cu cerintele legale de mediu in vigoare si formarea si sensibilizarea corespunzătoare a personalului pentru a proteja mediul si a preveni poluarea.
  • Cresterea satisfactiei angajatilor prin implicare, munca în echipă, crearea si mentinerea competentei pe baza aptitudinilor si experientei pentru îmbunătătirea continuă a activității sistemului.
  • Incurajarea unei politici pentru prevenirea accidentelor, afectarea populatiei sau deteriorarea mediului inconjurator

In acest sens, ca Administrator al SC SISTEME INTEGRATE PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ-SISU SRL, caruia îmi revine intreaga responsabilitate si autoritate pentru atingerea obiectivelor propuse, am hotarat obţinerea/menţinerea certificării SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT CALITATE – MEDIU – SANATATE SI SECURITATE OCUPATIONALE in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005 şi SR OHSAS 18001:2008, aplicat domeniului de activitate al organizatiei noastre: Activităţi de prevenire şi luptă împotriva incendiilor,vânzare şi service autospeciale şi echipamente psi, inclusiv aeroportuare, consultanţă.
Pentru îndeplinirea acestor deziderate, fiecare angajat al SISTEME INTEGRATE PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ trebuie să fie pe deplin conştient de responsabilitatea personală faţă de calitatea prestaţiei sale, criteriul fundamental fiind cel al valorii proprii adăugate.
Pentru asigurarea funcţionării şi perfecţionării SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT în întreaga organizatie, tuturor angajaţilor le revine obligaţia de serviciu de a-şi însuşi şi a aplica fără nici o derogare prevederile documentelor sistemului propriu de management şi de a respecta principiul nostru în afaceri care poziţionează clientul în centrul atenţiei tuturor activităţilor companiei.
În calitate de Administrator îmi exprim angajamentul pentru asigurarea resurselor necesare pentru mentinerea si continua imbunatatire eficace a Sistemului de Management Integrat Calitate, Mediu, Sanatate şi Securitate ocupationale si sprijin aceasta actiune prin implicarea si participarea personala, fiind increzator ca prin acest sistem, putem asigura o afacere de succes, in spiritul unei dezvoltari solide pentru a obtine succesul pe termen lung al sociatatii, cu respectarea standardelor nationale, internationale, legilor şi reglementarilor in vigoare.
Convingerea mea este că toţi angajaţii societatii înţeleg şi participă la aplicarea acestei politici în scopul îmbunătăţirii vieţii, relaţiilor de afaceri şi a calităţii mediului înconjurător!
Deviza noastra este:
“Acţionează cu îndrăzneală, să fii cel mai bun!”.